slutat

jag har egentligen slutat men sitter ändå kvar här på jobbet. väntar på att pappa ska sluta eftersom att jag just nu inte har något fungerande busskort och jag vägrar att betala 27 kr för att komma hem, IGEN. sjukt vad dyrt det är. bara för att det är zon a+b när man ska åka hem här från helenelund eller vad det nu heter (kista).

men det var inte det jag ville pointera med detta inlägg egentligen. jag är ganska ledsen faktiskt :( det är så att mina små kissar fyllde 10 veckor i tisdags vilket betyder att dom ska säljas om 2 veckor :'( vi kommer att behålla 1 av 3 och guuuud vad jag kommer sakna dom små busarna. blir lite tårögd faktiskt :/ har lagt in lite bilder på fb på dom då och då och någon här också tror jag, men här kommer 3 nya bilder iaf. dom finaste ägodelarna jag har :D



bärtil som så sött :) och skrutt har precis vaknat.



här har vi skrutt och märta. båda killarna har vita tassar och lilla märta är helrandig :)



och till sist dom små bröderna... ingen som kan påstå att dom inte är underbara :D



det var allt jag hade att meddela för denna gång. puss så länge.. missarna hälsar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0