jag mår bättre..

.. och bättre dag för dag. vet fortfarande om riktigt hur jag ska klara min vanliga vardag utan att åka hem till dej efter skolan och börja laga mat som vi ska äta framför TVn. Men det får gå, har inte riktigt något val. Det jobbiga är ju att jag har massa saker hos dej. Saker som jag behöver men egentligen inte vill hämta. Du ska också få tillbaka dina nycklar. Kommer kännas konstigt att ha färre nycklar på min nyckelknippa..

Jag kommer klara mej, det gör jag. Jag har som sagt inget val. Kommer vi fortsätta vara kompisar? Jag vet inte. Kommer det att fungera ihop med mina känslor eller kommer det att bli kaos i mitt huvud?!

Jag får vänta några månader och bara ha kul. Sen kan jag återkomma om hur jag känner.

<3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Klart det kommer gå bra finan <3 Det ska jag se till så det gör :) Om inte den människan förstår vilken super fin tjej du är så stackars honom. Det är inte dig det är synd om utan om honom. Du är värd bättre, såå mycket bättre! <3

2011-08-25 @ 09:36:34
URL: http://cfridlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0