dom magiska orden..

fast inte dom som ni tänker på. utan tvärt om. jag vet inte vad jag ska ta mej till just nu. han skrev just ett sms med orden "jag vet inte om jag gillar dej lika mycket längre". vet inte hur jag ska ta det utan att gråta. snart 3 år och 3 månader har gått sen vi blev tillsammans. han är allt jag har och allt jag vet. han är allt jag vill veta. troode inte att jag älskade honom så mycket som jag gör. har ibland tivlat så min kärlet till honom men känner nu att när han väl sa dessa ord, då inser jag att han är min andra häft. han är min bättre häft. jag bryr mej inte om vad för konstiga saker han gör, eller saker som irriterar mej.. men jag behöver honom. iaf ett tag till. jag är inte redo att skäppa taget. funderar på om det verkligen hjälper att skriva av sej här, men jag tvivlar på det. JAG VILL INTE.. jag är så rädd att bli ensam, att ingen nånsin mer kommer vilja ha mej som han ville förut. jag gråter så mycket just nu.
jag hoppas att din kärlek till mej växer sej starkare igen, annars, säg åt mej vad jag ska göra. kanske låter desperat men, jag gör allt du vill. du är min första allt och allt jag vet. vill inte att du går ifrån mej nu.




jag har så ont i magen just nu :(

Kommentarer
Postat av: mall

De orden gör så ont att höra och jag förstår dig :(

Jag fick ju nästan exakt samma ord av Kalle (jag vet att du aldrig förstod dig på Kalle, men han var allt för mig och allt som fattades i mitt liv.. och fastän det "bara" hade gått 1 år och 3 månader när jag fick höra det så kan det fortfarande göra ont att tänka på de orden) och man vet inte vart man ska ta vägen eller vad man ska göra...Vill göra allt för att "fixa det". Och tyvärr så är det ju svårt att fixa något när det innebär att man måste ändra på sigsjälv i så fall.

Jag hoppas verkligen bara att han inser sitt misstag <3 Men om han inte gör det så finns det vänner här för dig: bästa medicinen mot krossade hjärtan är ju trots allt att sysselsätta sig med saker som för bort tankarna från det som gör ont. Det är bara säga till om du behöver något eller någon att prata med :)<3

2011-08-11 @ 18:37:38
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0