utgång

faaan va ont i fötterna jag har!! har typ 5 plåster på varje fot för att jag tog fel skor igår. skullt till calles föräldrar och sova, sen till calles kompis jerry och förfesta och sen ut med mina kompisar till Dovas. typ ingenting gick som planerat. jag tog helt fel skor + att jag glömde mitt smink. så idag fick jag åka tillbaka hem till mej med såriga fötter för att byta skor, duscha, fixa håret och sminka mej. det väl gjort och nu är jag hemma hos hans föräldrar igen. nu är det iaf snart dax för middag. sen fotboll tydligen (suck), sen till calles andra kompis kim för att ta någon dinka, sen jerry och tills sist en stund på dovas med mina gamla tjejer natha och ridell... mys mys :D NU blir det middag. mer uppdatering sen... pööösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0