When I Look At You!

hej! ligger just nu i sängen och funderar på om jag ska ta och sova eller titta lite smått på en serie. det är iaf helt mörkt i rummet och nästan helt mörkt ute. på karmen till mitt fönster står ett stort rött värmeljus som lukar helt underbart. det som saknas just nu är min älskling i sängen här med mej som håller om mej. det skulle vara det mysigaste just nu. lyssnade iaf just på en låt och har nu insätt att det har blivit mitt favoritlåt, för tillfället iaf. filmen den är med i är helt underbar och man kan inte göra annat än att gråta, skratta och undra. men jag hade tänkt att jag skulle dela med mej av denna mysiga låt i vinterkylan. så här kommer den. puss tills nästa gång <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0