mitt hår

berättade ju förut att jag hade massa saker i mitt hår och lovade att ta kort på grejerna jag använde så... här kommer dom :)

 
en spray för att lyfta rötterna på ena sidan av mitt huvud då ajg har sidbena och en för att skydda för värme. dom strayar jag i när det är 50% tort.


ett hårvax för att få en beachkänsla och glasdroppar för att ge håret energi, dropparna kan jag även slänga på när det är halvtort bara.

 
olika hårsprayer beroende på vilken styrka jag är ute efter, har även fler. och mousse för andra tillfällen/eller oxå.

  
kan även spraya i lite alstvatten för en wet-känsla.


detta är en plattång som jag har änvänt i maaaassa år och den funkar bra än idag :)

 
min gårtork som jag använder för att blåsa eller föna håret tort.

 
en spray som jag ibland sprayar på på morgonen ifall det känns lite livlöst.

det var det och jag hoppas att ni förstår att jag använder dessa för att dom är megabra ;)


Kommentarer
Postat av: mall <3

jag vet att jag inte är så himla bra på att följa upp så ofta men nu har ja hittat hit igen och jag ska bli bättre! :D<3

hmmm..... det var nåt angående inlägget som ja tänkte skriva om ju.. men vafan nu har jag redan glömt! aja.. kolla min blogg! :D och man kanske borde ut på en shoppingrunda längs hårprodukternas hyllor snart dårå ^^

2010-05-22 @ 16:13:31
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0