fy fan...

... är exakt dom orden jag har lust att använda just nu och inga andra. min helg har varit full med typ bara läxor och ändå är jag inte klar. sitter just nu med både en engelska fairytale och en svenskanovell. jag har verkligen svårt för att hitta på storyes.
var ledig i fredags och vart den dagen tog vägen har jag ingen aning om. på kvällen åkte jag till älsklingen och denna gången fick min minipanter följa med, det är ju iofs mys. i lördags satt jag med läxor och på kvällen åkte jag till mamma och kollar på ESC med några glas vin. fick även en försenad födelsedagspresent av lasse, en hammarbytröja, tack ;)
och som sagt så sitter jag även nu med läxor men även TVn är på så lite svårt är det att konsentrera sej.
calle sitter vid datorn som vanligt men ska ta en paus strax och då hoppas jag att jag får sällskap i duschen, det mest spännande på hela helgen typ... JAG HAR INGET LIIIIV!!
jo vänta, på fredag eller möjligen lördag blir det utgång, FAN vad skönt det ska bli att kunna slappna av lite. den fjärde ska alla arbeten i skolan vara inne och det hoppas jag verkligen att jag blir klar med och efter det, då är det bara slapp som gäller. ska njuta fullt ut och någon kväll dricka mej riktigt full och skämma bort mej själv. tycka vad ni vill men jag är värd en riktigt bra fylla ;)
puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Det är du! Fylla makes u "släppa taget" skulle kännas bra nu!!

2010-05-31 @ 18:52:54
Postat av: mall

riktig fylla ska det bli! :D känner att jag är värd det nu ;D lite orolig för om jag har råd bara, men det löser sig väll^^



Sv: Fler bilder till bloggen ska det bli dårå! :D

2010-06-03 @ 17:05:23
URL: http://spralls.blogspot.com
Postat av: amina chantal

Haha aa det var fett mys, älskade det! Men jaa lite för mucho fjortisar :P

2010-06-07 @ 17:53:11
URL: http://sosouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0