en jävla massa grejer att göra har jag

ja hörni! då var det måndag igen då. nästan slut på dagen och imorgon är det tisdag. idag skulle vi vara klara med datordesignen och det känns verkligen bra att jag han med det. har extremt mkt att göra i skolan just nu känns det som. får skylla mej lite själv dock eftersom att dom saker jag har att lämna in nu, är dom saker som jag inte lämnade in när dom borde lämnats in :/
aja, får väl även jag göra en lietn veckoplanering eftersom att alla andra gjort det så här kommer den:

MÅNDAG:
bli klar med min klädkollektion på lektionen i skolan
jobba och bli klar med svenskatalet
öva in talet
TISDAG:
öva ännu mer på talet
plugga till prov i produktionsprocessen
frisören
till stan med Carro
ONSDAG:
prov i produktionsprocessen
hålla tal, clubkväll
TORSDAG:
gymma med mamma
FERDAG:
:O fy fan vad skönt, kom just på att jag är ledig då :D men därför måste detta göras då:
SOfrågor x3
skriva en saga på engelskan
skriva en carimescenereport (gör klart)
skriva en novell till svenskan
bildanalys
plugga till matteprov på måndagen nästan vecka
anmäla mej till prövning i designmodeller



asså jag svär, det är säkert någonting som jag har glömt där emellan. måste även städa i mitt rum eftersom att det ser ut som ett bombnedslag. ska försöka klämma in några fler träningstimmar och en stund med pojkvännen oxå. en notis till mej själv, glöm inte att smörja in tatueringen OFTA då den börjar få skorpor nu. punkt, hej då!

Kommentarer
Postat av: mall

oj lång lista^^ Men du, när ska vi ut igen då? Nästa helg kanske? ^^

2010-05-25 @ 16:51:07
URL: http://spralls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0