sjuk

halloj alla. vet att jag inte har uppdaterat på länge men har varit i england i en vecka som sagt och direkt när jag kom hem till sverige åkte jag till min älskling, så jag har inte exakt haft tid att skriva. sitter nere i källare å snorar just nu. börjar faktiskt känna mej bättre vilket är grymt skönt. blev sjuk 2 dagar innan vi skulle hem fårn england och inte kännt men bra sen dess.
calle sitter och spelar nått skjutaTVspel som jag vekrligen inte orkar med längre. ska upp och börja göra mat och sen ska vi bege oss mot calle, och tar missy med oss :D hon löper btw IGEN, fattar inte vad den katten håller på med typ. får lägga in lite bilder från england sen känner jag, en hel del finns uppe på FB men jag antar att det är min skyldighet att lägga upp några här med. nej nu ger jag upp, nästa: middah. hörs senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0