sjuk IGEN

ligger här i calles säng och verkligen lider varje gång jag sväljer. kan inte gäspa, för då e de knivar i halsen och när jag pratar, det ska vi inte ens diskutera. hade ingen aning om att man kunde gå från helt frisk till så sjukt ont i halsen på en natt lixom. aja, jag får helt enkelt ta denna halsoliga? dag till att göra läxor på.
köpte iaf en ny jacka igår, lite saker på martinshop och ett nagellack :D jättenöjd men nu måste jag verkligen spara mina pengar. FAN att jag alltid ska göra av med allt.
jag är så sjuuuukt jävla sugen på ben and jerrys cookie dough så den som är snäll köper en sån oc kommer hit med den :D tack ;)
nu ska jag iaf läsa lite i min engelskabok och helt enkelt se till att bli 100 procent frisk till lördag då jag ska träna ;) puss så er så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0