bowling idag

halloj alla. som rubriken avslöjar så ja, det blir nog mysig bowling idag :D troligen även middag. allt är planerat på heron city med carro, carros pojkvän och carros kusin. länge sen man gjorde nånting kul på kvällen sådär :) ska träffas runt 5 och äta lite och sen hoppas på att det inte är allt för lång kö till bowlingen då ingen av oss riktigt har pallat ringa och boka.
igar var jag och träningssimmade iaf, jätteskönt var det. i onsdags var jag på djupvattensgympa och vat var ännu roligare :D carro och jag har varit ute ocj kollar i lite olika MUSaffärer på sistone, kolla in vad vi ska köpa på tisdag det vill säga. fast kunde inte hålla mej så jag köpte lite i förväg oxå (A) får se om jag orkar ta kort på allt och lägga upp. på tisdag är det som sagt då clubkväll på make up store och det ser jag verkligen fram emot. dagen efter, nu på onsdag är det tjejkväll på... ja vad kan det vara? vet inte om jag borde berätta haha. vi får se om jag säger det på onsdag kväll när jag kommer hem från det :)
nu ska jag iaf börja göra mej iordning då jag vaknade nyss. pappa och jag ska iväg till IKEA innan myskvällen och köpa lite saker till mitt nya rum :D ser verkligen fram emot att byta ut lite saker i mitt rum. har sett ut på samma sätt ett tag nu. så det ska bli kul. min mage kurrar så jag tror att de är bäst att gå ner och äta frukost nu då. ska leta reda på min lilla bäbis oxå oxh se vad hon har för sej. kram på er alla tills nästa gång. jag lovar att bli bättre på att lägga upp bilder snart, just nu är det någe fel på min mobil, så inga bilder spars :/

juste, kreta om en vecka :D LÄNGTAR!!
och min lillfingersnagel sprack just :(
puss så länge

Kommentarer
Postat av: Carolina

:D

2010-03-28 @ 15:09:36
URL: http://cfridlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0