orlando

star just nu i en appelbutik i orlando, florida och ar extremt brand. forsta dagen jag ar riktigt rod faktiskt. sa irriterande att det inte finns svenska alfabetets 3 sista bokstaver ju :P har upptackt sa manga nya latar har i usa sm jag kommer att leta upp pa yottube nar jag kommer hem och saklart lagga upp i bloggen ocksa. HEJ CARRO :D kande bara for att saga hej till dej. saknar sverige lite faktiskt men jag ar nog har lite till om jag sjalv far bestamma. hemma den 14, vilket ar om nastan 3 veckor, skoont. har shoppat sa mkt, men jag hoppas att ingen overvikt behovs betalas.
en ipad blir nog kopt om nagra dagar da den kommer in i lager och da blir det mer bloggande och aven kanske lite bilder :) var nog allt jag hade att saga fpr denna gang. puss sa lange!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej Sara! Hoppas det står bra till med dig :)Skrev precis in i almanackan att du kommer hem den 14 ;) Hörs då!!! Ha det så bra

2010-06-27 @ 19:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0