2 dagars shoppande

här kommer 2 gamla bilder på vad jag förut köpt. glömt att lägga in dom förut så de va ett tag sen. skriver upp det jag ser och vad jag tyckte om dom så hoppas vi att jag inte klömmer någoning!



4 par trosor - gina/kapphal - sköna allihopa
skinnjacka - hm - helt ok
ögonbilndel för att sova - kapphal
strumpbyxor - sköna
nagelfil - kicks - ok
nagelklistermärken - åhlens - fina
armband - kapphal - passar till det mesta
saltvattenspray - kicks - uundeeerbaaar
antifriss schampo - kicka - fy fan, luktar skit
kofta - hm - bekväm
hemlig påse - ok



låda i papper+ dekorationer - panduro - blev lyckat
3 par skor (bara 2 på bilden) - använder 2 av dom
smycken från lite varstans - använder allt då och då
sprayflaska - kicka - bra att ha på resa
nagellack - kicks - härlig rosa färg
små plasthårsnoddar - kicks - bra för små flätor
läggings - lindex
klocka . ur&pen - använda varje dag, underbar
sminkpenslar - kicks - ok
partyväska - åhlens
shampo - kicks - GOOD <3
bikini över& underdel - gina - sköna
blå skjorta - bra över en bikini
svart topp
blommig mjuk kavaj - cubus - skön
grå stickad kofta - mysig
blommig tunn jacka - åhlens - skön
linne - gina - ok
randig topp - gina



aja, typ tråkigaste inlägget på evigheter meeen meeen.. har även en till bild jag inte får in. men hoppas ni hitatde nått ni kanske gillade iaf. puss
ps. sommarlov nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0