god morgon!

vaknade för kanske 15 minuter sen. skönt att sova så länge men ändå inte sova bort hela dagen. idag är en dag så jag bara har planerat att ta det lugn. igår blev det kista med älsklingen och imorgon blir det första lunch i solna med några av mammas kompisar och sen på kvällen så blir det utgång. idag är en fixdag helt enkelt. köpte skor och kläder igår som jag ska ha imorgon och ska fixa naglarna idag, här hemma såklart. det är det som man har råd med :P
tidigt på måndag morgon, strax innan 6 på morgonen har jag för mej, går planet till italien. min och mammas kryssning i medelhavet har då påbörjat sin resan. ska blir kul hoppas jag. vi blir borta en vecka och ska resa runt med ett stort fartyg bland medelhavets hamnar. resan börjar och slutar i italien så vi måste först ta föyget dit och sedan hem igen.
nog om det som kommer och varit. funderar på att gå ut och ta mej en promenad/joggingtur och calle vill med. har verkligen vääärldens sämsta kondition just nu så vet inte om jag vill att han ska med haha :) det är någonting konstig med min hals, vet inte vad det är. var sjuk innan usa och har nu blivigt halvdålig i halsen igen. hostar och min röst försvinner ibland. borde jag gå ut och jogga? haha försöker med alla undanflykter!! har inte ätit frukost än så jag funderar på att ligga här vid datorn till kl. 1300, borsta tänderna, UT, komma hem och duscha och göra ansiktsmask och grejer. ja jo, så får det nog bli :)
vi får höras senare!
kram
sara

Kommentarer
Postat av: Linda

Intresserad av bloggtävlingar? Just nu kan du vinna en valfri klocka hos mig, kika in!

2010-07-25 @ 00:58:49
URL: http://meandrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0