Smoothie

Hällde just i mej en miniportion av smoothie, mums :D för en gångs skull har vi ganska mkt frukt hemma just nu men var rätt hungrig då jag råkat glömma lunch så jag tog bara några stycken och blandade ihop. blev mkt godare än vad jag trodde eftersom jag brukar ha både frusna hallon och blåbär i men skippade båda idag. jag hade i:
en skiva vattenmelon
0,5-1 banan
en kiwi
eventuellt lite socker eller honung

det är ett jättebra mellanmål och man blir dessutom inte lika sötsugen senare på kvällen tycker jag, om man då bara tar söta frukter.
detta recept var då på en miniportion men funkar bra för att dämpa hungern ett tag. ni vet vad man säger, bara man ha i goda saker, så blir slutresultatet allting gott. GO 4 IT ;)
gör din egen och skriv en kommentar så har jag nånting nytt att testa nästa gång :)
lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0