nyduschad

jag är just nu hemma hos min älskling. han har ett litet badrum där man lätt kan råka skvätta ner hela rummet efter en dusch om man har otur. men i detta fall var det ganska bra faktiskt. vi skulle duscha Missy för första gången. hon stretade emot en hel del men var ändå ganska duktigt och lugn i calles händer. jag blötte ner henne och tvålade in henne medans calle föll i riktigt bra :P
nu sitter hon och slickar sej torr vid elementet, eftersom hon blir livrädd för hårtorken så är det inte ens ett alternativ. vi försökte men det slutade med 2 klor i calles arm :/
rakt i pulsådern lyckades hos träffa den lilla rackaren. men allt slutade bra tillslut iaf.
älsklingen ska jobba imorgon och vill nu gå och lägga sej. jag som inte är det minsta trött får väl helt enkelt nörda mej lite framför min nuvarande serie, Buffy :D me ja erkänner iaf att ja nördar mej så klaga inte :P
slänger in första biden nu då på Missy, som böt och inte... nja, inte så fin helt enkelt. kommer lite fler bilder imorgon som jag tagit under dom dagarna jag har haft henne. gonatt på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0