fräsh

hej alla!
förlåt om det är någon som kanske har saknat mej här på bloggen. har inte haft så extremt mycket att skiva känner jag. men iaf så är det ju onsdag idag, min lediga dag, jätteskönt. borde verligen göra läxor men har "inte haft tid" (A). sitter och äter en megasen lunch nu efter att precis ha kommer ut från badrummet. va där inne säkert en timme å bara tog hand om mejsjälv. rakade benen (och andra ställen) och smörjde in mej säkert 1000 ggr med billigaste men unerbaraste krämen. bodybutter från HM, luktar faktiskt gott enligt mej :D ganska ny men ändå från förra gången jag var och handlade, och gjorde av med allt för mkt pengar :/
var även och småshoppade med carro igår i sickla centrum. jättebra eftersom min skola ligger precis brevid ;) gjorde tyvärr av med lite för mkt pengar då oxå (A) blev strax under 1000 kr. fattar fan inte hur det kunde bli så mkt men efter att ha tittat igenom alla kvitton 2 gången så hade jag ändå räknat rätt.
dom 2 kommande loven ska jag till england och kreta, så jag borde verkligen spara lite pengar nu, ja, så får det bli. slutshoppat för min del tills sommaren. ska försöka iaf (A)
ska nu äta innan min mat bli kall. hörs senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0