farsta c

halloj! idag var jag och sussi i farsta centrum och slösade lite pengar ;) sånt är alltid kul tycker jag. fast när man kommer får man skuldkänslor när man ser hur siffrorna på kontot minskat, eller det kanske bara är jag!? kände att ja köpte helt ok saker idag iaf, bla en skjorta och 2 diadem eftersom att mina små alltid försvinner konstigt nog :S (det var dom "onödiga" sakerna). sen blev det även ett par nya hörlurar som tydligen skulle vara bra enligt den söta killen i kassan (A), och lite tabletter med sägert nånting skumt i. men dom skulle vara bra för mina sköra naglar så de fick bli som det blev helt enkelt.
asså grejen är oxå den att jag har verkligen köpt jättemycket den senaste tiden (för att vara mej) men typ inte tagit kort på en enda sak, och det lovar jag att bli bättre på. när jag kommer hem så ska jag leta igenom hela min garderob och ja, hela rummet helt enkelt, och ta kort på allt som jag köpt dom senaste 2 veckorna. det lovar jag. ska lägga upp varenda bild, lovar ;)
nä, nu kom calle tillbaka till verkligheter (från sitt spelande) så jag antar att det snart blir en dush och sen ett avsnitt av mythbusters som vanligt ;)
vi hörs helt enkelt senare, puss och konatt på er alla <3


Kommentarer
Postat av: sussi

men pengar är ju till för att göras av med, så inte behöver du få skuldkänslor;)

2010-01-08 @ 16:09:21
URL: http://pearlsfromparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0