ett månster

haha, jag har bokstavligen ett månster under sängen nu för tiden. min mya kisse verkar trivas där.
jag har nu iaf bestämt mej för ett namn vilket är Missy/Missie. har inte riktigt bestämt stavning än men det spelar väl kanske inte så stor roll i daxläget. hon är iaf jättemysig men oxå ett megabusfrö. hon vill verkligen upp på allting och river kanske tyvärr lite för mkt på saker.
som inatt till exempel. jag låg på rygg i sängen och hon satt brevid mej och tittade upp på min garderob som att "där vill jag upp". men det var lite för långt. så fort jag la mej på sidan så blev min höft en höjning och hon såg sin chans. hon klev upp på min höft och hoppade upp på garderoben, nästan. hon kom inte riktigt upp och hängde där ett tag men gav till sist upp, haha. söt är hon iaf. kanska ska iväg i helgen och hämta en till liten kisse till elin, vet inte än men vi får se.
och missy, snälla sluta klösa på mitt lakan :P
borde jag säga gott nytt år oxå kanske ;) gott nytt år på er alla iaf, may the lord be with u haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0