BIO

hej alla där ute. har egentligen inte så mkt att säga men tänkte att uppdatera måste jag väl börja göra lite oftare. har verkligen skitit i bloggen på senaste tiden, ganska skönt faktiskt.
familjen kommer snart och hämtar mej för att vi ska kolla på bio, luftslottet som sprängdes. JAG VET att jag är efter, men har bara inte orkat pallra mej iväg och se den förän nu. missy lämnar vi här hos calle och hämtar upp henne efteråt tillsammans med alla mina grejer. vet inte riktigt var det är med henne just nu. jag har nu 2 fina rivsår på armen och hon biter mej lite då och då. vad gör jag för fel? :(

ska iaf ut me sussi imorgon, till farsta blir det nog. kul, länge sen tyvärr. shoppade ju iofs upp en del pengar igår men vi får väl se hur mkt det blir imorgon då som sagt. måste spara både till england och uds, jag är tyvärr dåligt på sånt har jag märkt :/

nä, nu är det 45 minuter kvar tills dom kommer och hämtar mej och jag sitter fortfarande i älsklingen morgonrock med konstigt hår (blötte ner det igår och gick ut i en knut mitt på huvudet och sov även i den, så ni kan ju tänka er nu när jag släppte ut mitt oborstade, halvblöta och toviga hår) och oborstade tänder, blä. ska gå och ta en härlig dusch nu så hörs vi senare. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0