basketmatch

YEEEY!! fan vad roligt det ska bli. ska strax iväg med pappa till rinkeby å kolla första matchen i år. akropol BBK mot haninge. akropol spelar ju tyvärr inte i bästa ligan denna sesång men nästa, då jävlar är dom säkert igång igen. ska heja på som bara den och hoppas på det bästa. ska bli skönt att få se snygga killar svettas igen ;) vet ju i och för sej inte hur många som är kvar sen förra året men jag har mina favoriter som jag ska spana efter ;)
hjälp mej att heja så lovar jag att det säkert går bar :D
kram kram

Kommentarer
Postat av: mall

åååååh!!! Saknar basketmatcherna!!!!! ^.^ några snyggingar kvar? ;)

2010-01-25 @ 18:49:17
Postat av: Anonym

åååhhhh!!!! saknar basketmatcherna nu bara för de ju! några snyggingar kvar eller ;)

2010-01-25 @ 18:50:38
Postat av: sara

haha nja tyvärr inga snyggingar kvar. men man kan ju kolla in andra lag ;)

2010-01-27 @ 14:15:05
URL: http://paari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0