trött

sitter här och väntar på att pappa ska komma hem. vi ska åka och handla mat så fort han gör det. hörde en dörr smällas igen där ute så jag antar att han snart kommer in genom ytterdörren och att Missy då blir extremt nyfiken som vanligt.
sitter och spelar tresure madness på facebook och ska välja spel. min hjärna är helt inställd på vilka spel jag brukar spela så när jag byter spel så trycker jag tydligen på "ok" knappen utan att jag tänker på det. blir jätteförvänad när spelet väl börjar och jag får vad det blir. det går verkligen per automatik när man är så trött som jag är just nu.
det jag just skrev ganska inte går ihop men som sagt, jag är sjukt trött.
måste gå upp halv 7 på morgonen och jag vet att det är så otroligt många människor som tycker att det är en sovmorgon, men för mej, nja min kropp klarar inte av det. brukar somna på soffan när jag kommer hem men gör nu allt för att hålla mej vaken då jag inte kan somna i tid på kvällen annars.
nu kom pappa in iaf och la sej direkt på soffan. han har haft maginfluensa i början av veckan och är nästan tröttare än vad jag är.
och just det, Missy löper, har jag sagt det?! hon låter som in i bara den och håller på att bli galen om nätterna för att jag vaknar stup i kvarten. men aja, nu bär det av till mataffären. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0