sommaren -07

sitter hos mamma i sängen och jag vet att det är allt för sent men, jag hittade en nästan 3 år gammal bild på mej helt random. nu tänker jag göra nånting som jag absolut inte trodde att jag någonsin skulle göra. jag kommer att lägga ut en bid på mej i bikini från sommaren 2007. på denna bild var jag som smalast och nej, jag påstår verkligen inte att jag var smal men, jag skulle absolut inte tacka mej till att ha den kroppen igen. just nu är detta mitt mål och sen får vi se hur det blir, kanske satsar på 6 kilo ytterligare än på bilden. sen kanske jag är nöjd. känner att jag inte kan gå runt och se ut som jag gör längre, måste som sagt bli en ändring på detta. passade även på att skapa en ny kategori nyss, saras viktminskning. kanske låter lite fånigt men, ja, det blir nog bra ändå :)
tränade i onsdags, jätteskönt. hade dock lite ont i halsen och det straffar sej tyvärr. nu ligger jag med hosta och är svag i hela kroppen. det sätter jag en tumme ner på :/
funderar iaf på att sova nu men passar som sagt på att lägga in en bild sen 2,5 år tillbaka. suddade halvt ut min syrra då jag inte tror att hon vill vara med. + att ni borde ignorera mina feta lår, gula hår och bullar under brösten och kolla in min magen som nästan inte putar ut nånting :D och glad var jag år det. natti natti

vet ni vad, jag skiter i bilden just nu och lägger in den i ett eget inlägg imorgon för just nu verkar inte min dumburk vilja fungera som den ska, puss iaf <3

Kommentarer
Postat av: emiliaEmilia

Starkt av dig, kämpa på så kommer du att nå ditt mål! Trevlig helg!

2010-02-05 @ 14:50:45
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Jennie

hejsan :)

fiin blogg!!

hur är allt med dej?

kram

2010-02-06 @ 15:27:15
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: www.paari.blogg.se

tack så mkt emilia, värmer att du tror på mej :)



tack jennie, din blogg va inte heller så dum ;)

allt är bra med mej just nu. hoppas allt är lika bra med dej :)



kram till er båda

2010-02-06 @ 16:02:27
URL: http://paari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0