Melodifestivalen

sitter här och väntar på att melodifestivalen ska börja. eller ja, det ahr ju redan börjat men sitter här och skriver tills nån börjar sjunga. ska snart gå och hämta lite godis tror jag. va uppe halv 11 idag för att åka och gymma med mamma, skönt att för en gångs skull inte sova bort hela dagen. imorgon blir det hela dagen full med läxor tror jag.
inget mer att säga just ju, men passa på att slänga in en bild sen i tisdags som ett bevis på att jag faktiskt pluggade ;)
jag just nu
jag i tisdags
och bara för att visa dilan vad carro gjorde på mej i tidsags ^^

Kommentarer
Postat av: Dilan

HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAa

(x



Söta ni är! (: <3

2010-02-24 @ 16:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0