ingen bild idag

svårt att komma på rubriker ibland tycker jag. just nu sitter jag iaf utan kläder i sängen under täcket och precis klämmt i mej några hårdbrödsmackor med smör. duschade för typ 3 timmar sen men har verkligen inte orkat klä på mej än. men det gör ju inte, ska ändå inte ut idag :) är hos älsklingen och skulle egntligen åkt hem idag men eftersom det är en del saker här ifrån som ska hem så bad ajg pappa hämta mej här etfer han slutat jobbet istället.
såg ni melodifestivalen igår då? asså jag trodde att jag hade slutat gilla darin men va fan, han var ju riktigt bra ju :) blev inga röster inringda igår men helt ok människor som gick vidare iaf. och  ja juste, en av låtskrivarna var ju ted gärdestads bror, helt ok låt, och han som sjöng var ju nästan läskigt lik ted vid munpartiet, sckäry. men men, i allämnhet har det varit en sjukt seg dag, då jag egentligen borde gjrot lite läxor men det blev som det blev.
på torsdag är det clubdag på make up store, ska bli mys. carro, carros syster, jag och mireille blir det nog. ska troligen äta på nått ställe i nacka innan och jag ser verkligen fram emot det. var som sagt inte i skolan i fredags och min mamma glömde sjukanmääla mej, inte bra :/ hoppas det går att säga till om det efteråt. aja, ska sluta att bara babbla på nu eftersom jag egentligen inte har nånting att säga. jag saknar dej missy. hörs sen puss

Kommentarer
Postat av: amina chantal akrouti

hahaha janne...

2010-02-22 @ 15:47:53
URL: http://sosouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0