Hell yeah ;)

Fy fan vad glad jag är just nu. sitter i skolan men gör inte spec mkt på letionen. Imorgon ska jag till kista efter skolan för att köpa träningsbyxor, sen ska mamma och jag åka till högdalen för att köpa gymkort och köra vårat första träningspass :D YEY, fett glad :)
blir ju Kreta till påsklovet så ska iaf satsa på 1 kilo ner i veckan, så man slipper skämmas allt för mkt, vad sägs om det. Carro och jag ska pusha varandra för att varken äta godis eller andra gosdaker. vi ska dock frossa i smoothie och äta massa goda grönsaker. ska även försöka hålla mej ifån pasta, ris och potatis. fy fan vad jag hoppas på att detta kommer gå bra denna gång.
gymkortet skaffas på ett badhus och då ingår såklart bad/simning, gym ocg grupptärning. asså aah :D kan typ inte vänta, vill sätta igång NUNUNU :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här kommer gå jättebra! Det är jag HELT säker på! :D :D :D

2010-02-03 @ 21:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0