asså va e dehär för skitvecka!!

seriööööst!! snart get jag upp på riktigt. hade boksamtal på en ledig dag, dvs att jag var tvungen att gå till skolan halv 9 även fast jag var ledig idag, men det gick väl ok antar jag. nu sitter jag och jobbar i skolan tillsammans med carro inför redovsningen imorgon. allt går bara skit och jag känner åtet igen att jag bara vill lägga mej nej och sova i 14 veckor. jag är absolut inte klar med nånting och på det måste jag även lära mej det utantill. 2 till i carros och min grupp skulle varit med oss och jobbat men dom "kunde" inte, vad nu än det innebär. iaf så trodde jag att jag hade typ 30 min på mej innan jag skulle pka iväg och träna men nopp, så blev det inte. mamma kunde inte idag och jag vägrar träna själv på ett sånt ställe som *piiiiiip*. asså BLÄÄÄ, jag ville verkligen träna idag.
jaja, antar att jag får mer tid till läxorna nu då men ändååå, vill bara sova nu.
det ända positiva med just nu är väl att jag har halva min cocsboll kvar och att det är carro som sitter här med mej, gör det hela lite roliagre iaf.
skit på dej onsdagsbajsdag!!



nu ska jag gå ner och köpa en festis, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0