ARG

asså ja e så jävla arg just nu. kom precis till skolan när det är typ 30 min kvar på sista lektionen. fitt-sl strular och jag fick ta STÖRSTA omvägen som tog drygt en timme extra. sitter på designlektionen och vet inte riktigt vem jag jobbar med. förra lektionen skulle jag jobbat med sonia men eftersom hon inte var här så fick ja börja själv. frågade våran lärare om jag fick byta grupp då och jobba med carro men nej nej, det fick ABSOLUT INTE. nu idag bara för att jag inte var här första timmen så har folk bytt grupper. visste att sonia skulle komma idag så såg fram emot att börja med henne men nej, så blev det inte. vet inte om carro och sonia jobbar just nu och jag bryr mej faktiskt inte heller. sämsta morgonen på länge. prov imorgon på min lediga dag och redovisning på torsdag som jag inte ens är klar med än. känner bara för att gå hem och sova igen och typ dö i några dagar. väntar nu iaf på att thilda ska komma tillbaka från sin fikapaus så vi kan börja jobba med varandra.
ORKAAAA!! vill hem nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0