Jul och nyår

Imorgon är det sista dagen på skolan. Blir en dag av pyssel har jag hört. Vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta. Rätt tragiskt ändå att man går på gymnasiet och ska ha en pysseldag, suck känner jag just nu iaf. Ligger iaf här i sängen med en spinnande katt på bröstkorgen och min nya iPod i handen. Det var julklappen från pappa, gillar ;) ååh, det är så kallt men så underbart med en varm mysig katt som nu ligger på min arm istället. Så mysigt att jag kommer somna till hennes spinnande :) på söndag åker jag iaf till Uruguay med mam, Elin och Lasse så i helgen blir det till att städa, tvätta och pack... Det var nog allt jag hade att säga för tillfället. Ska försöka uppdatera bloggen lite där nere i Sydamerika, om jag har tid ;p puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0