tar saken i egna händer

jag har bestämt mej för både det ena och det andra idag. dagen spenderade jag med klassen inne i stan pga modeveckan. passade då på att gå till Thomas Sabo, som är det bästa stället att köpa berlocker på, och köpte en liten fyrklöver till mitt armband som jag fick av mamma när jag fyllde 18. unnade mej denna fyrklöver då jag lägger lite av min lycka i dennes händer. skolan har börjar och jag känner mej ändå ganska peppad och smycket ska hjälpa mej på vägen. när vi ändå pratar om skolan så måste jag erkänna att jag i stort sätt varje dag somnar när jag kommer hem. har varit och tagit blodprover för min trötthet men det är inget fel. så idag bestämde jag mej för att beställa hem koffeintabletter för att i framtiden i huvudtaget kunna/orka göra läxor med mera. letade runt lite och hittade dom billigaste tabletterna på en hemsida som heter http://www.topformula.se och det är klart att jag även ska hitta massa annat mysigt där. så min slutnota slutade på dryg 450 kr. hoppas beställnigen kommer inom kort :D kan avslöja att en av dom andra sakerna jag beställde kommer hjälpa mej med vikt och träning. ska bli kul att komma igång med träning igen nu efter sommaren, det är det andra jag har bestämt mej för, regelbunden tränng.
kram så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0