nya jeans?

AAAAJJ!!
köpte 2 par nya jeans idag men orkade inte prova dom i affären. tog den storlek jag brukar ha och det var NÄSTAN samma modell som jag alltid har nu för tiden. provade dom dock direkt när jag kom hem men.. dom satt inge bra :/ dom var rätt storlek och sånt men jag är en person som gillar när jeansen är lite högre i midjan men det var inte dessa, så jag får lämna tillbaka dom imorgon eller nått och faktikst PROVA innan jag köper nästa gång. men att bero på mitt aj som faktiskt är ett extremt AJ så, när jag provade "mina" nya jeans hemma så var jag ju sen tungen att ta av mej dom och dom var extremt tighta och nya jeans är alltid lite hårdare och svårare att få av sej så min tumnagel sa knak och vek sej åt fel håll. det läskiga är ju att blodet inte kommer direkt så man bara står där helt still med öppen mun och andas jättesnabbt för att det gör så extremt ont. man ser ett vitt sträck över hela nageln där den vek sej, och 1 minut senare kommer blodet sipprande fram under nageln, blä! det var i stort sätt det jag hade att säga idag. imorgon blir det skola och nu blir det nog en film innan jag ska sova. så gonatt alla där ute och sova underbart :D puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0