mobiltömning

tömde just mobilen på bilder. den är som sagt? ganska ny så fanns inte så mkt i den men ändå skönt att resa ibland iaf. det är en sony ericsson X2 som jag trivs helt ok med. hittade underbara bilder på min älskling som är tagna för någon dag sedan bara. titta och njut :D


min egen lilla älsklng som sover på mitt ben


hon är som en liten puma


har jag berättat att hennes mage blivit störra? hoppas på inget mindre än bäbisar!


hon plinger överallt där hon går med sitt halsband och man blir lika glad varje gång man hör det


förvånad sötaste kissen någonsin, älsk på min Missy <3


asså kolla gulligaste intryckta nosen typ ^^


typ: sluta nu, visserligen är jag modell, men även jag behöver sova :P


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Söt misse! :)

2010-08-14 @ 11:40:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh så söt.

2010-08-15 @ 20:18:23
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0