sjuk?

tänkte bara berätta för alla där ute som bryr sej att jag kanske är sjuk igen. ja, det kanske låter konstigt men jag vet faktiskt inte om det beror på all fittig pollen eller om jag håller på att åka på en riktig dunderförkylning. ligger just nu i sängen och hostar och sånt tycker vi inte om :( ska snart messa pappa och be honom komma och hämta mej efter han slutat jobbet idag. kommer sakna min älskling :/ känner dock att jag kanske är här lite för mkt då jag inte kan konsentrera mej på någonting annat än honom. ska verkligen försöka ändra på det snart. börja skärpa till mej på riktigt i skolan dennna gång. sommarlov snart :D sköönt. och inte att förglömma min födelsedag innan dess :)
men nu tillbaka till att tycka synd om mej. ville iaf bara meddela att jag kommer finnas här idag för er som vill mej någonting, för röra på mej, det kan jag inte utan att börja hosta :/ råkade även somna med halvblött hår så just nu ser jag ut som ett troll ^^
kommer snart uppdatera med bilder från igår. kram så länge



trollet just nu, i ett väldigt ljust badrum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0