mitt hår

hitt hår är en ganska viktig del i mitt liv. kan man börja ett inlägg så?
det jag menar är att jag (då jag har tid) lägger ner ganska mkt tid på mitt hår. jag tvättar det med speciella shampon 2 gåner per tvätt och inget annat, antingen inpacning eller balsam men bara 10 cm från huvudet och ut till topparna. efter det låter jag det lufttorka typ 50% och sedan antingen fönar det eller bara blåser det tort för att få in luft i håret, och då har jag i 2-4 olika produkter, medans jag torkar det, beroende på vad jag har just framför mej och vilken frisyr jag kommer att göra. när håret är tort har jag i ett serum för glans och skydd och sedan 1-3 andra prodkter även här beroende på vilken frisry jag är ute efter. men jag har alltid med mej min nya spry jag köpte ganska nyligen. kommer verkligen inte alls ihåg vad den heter just nu men kan ta kort på allting och berätta mer sen för er som är nyfikna. har precis gjort mej klar för sängen med ett nytvättat och insmörjt hår, känns bra :)
med detta lilla inlägg vill jag bara säga gonatt och att jag ska till skolan imorgon efter 3 dagar av att vara hemma pga sjukdom. ha det så bra alla där ute så hörs vi senare när jag har min kamera berädd :) puss och gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0