knallrosa nattlinne

hej alla ni typ 2 läsare :P och välkomna om det är någon ny som ahr hittat hit!
ville egentligen inte såg så mkt mer än att jag just nu ligget i sängen i ett knallrosa nattlinne med svart spets på :) ser fram emot den halvtimme massage som min älskling har lovat mej *megasmile* :D
slänger in tre bilder från kreta så länge tills allt har ordnat sej, lite kaos bland bilderna just nu. puss och gonatt <3



och man får ju inte ha något smink när man solar så ja, den i mitten ser fördjävlig ut för det men what ever, bjuder på den :)
och den sista är från typ sista dagen, ser man för att jag har mest färg där ;P och nej, det är inte mkt färg men jag har svårt för att få fårg så jag tycker ändå att jag gjorde ett helt ok jobb :)


Kommentarer
Postat av: Ifrån en beundrare

Så vacker :)

2010-05-02 @ 14:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0