joggade 30 min

faktiskt inte mkt mer att säga idag än att jag just kom in från en 30 minuters joggning och det var grymt skönt :) trött som bara den men skönt. fast med den kondis jag har så ska jag vara ärlig, jag joggade inte 100% av tiden (A) men typ 50 :D och det är ju bättre än inget. men ni ska få se, om några veckor kommer jag kunna jogga 60 min sträck. känner dock av all pollenn ute just nu, rasslar i halsen.
var i skärholmen med gulliga carro idag oxå. blev lite shopping iaf. men som sagt inte så mkt mer att säga än så men jag passar på att slänga in en bild från idag för en gångs skull :) mer bilder från kreta kommer senare, lovar :D
gonatt så hörs vi imorgon elt enkelt, puss puss



för att komma ihåg ungefär vad jag väger så säger jag till mejsjälv i denna lilla påminnelse att det slutar på 6 :) eftersom att detta inlägg går under den kategori som det gör!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0