igår

asså jag glömde verkligen heelt bort att skriva grattis till både mamma och malin här på bloggen så det kommer nu, GRATTIS till er båda :D
och här kommer lite bilder från när vi firade mamma igår!


jag kom lite tidigare för att hjälpa mamma att handla, sen kom elin och lekte tokig som vanligt :)


gissa om lilla dennis alltid är kladdig runt munnen och snorig runt näsan! pappa lasse får hjälpa till lite då och då (mammas pojkvän)


ja, tacos blev det som ni ser


han sprang runt som en galning och somnade nog ganska snart efter att jag och elin gått hem/jag till calle


dennis typ "gijjaj att kjättja" haha söt ^^



det var det iaf. mamma firades av mej, syrran, hennes pojkvän lars och hans två barn dennis och charlie. pappa stannade hemma hos sej denna gång.
nästa födelsedag att fira i familjen är min :D yey för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0