kläder

halloj. vet inte om jag mände det men det igår men jag var iaf och hanlade lite i kista med mamma igår efter skolan. först efter skolan så följde jag med carro till väster haninge eftersom att jag inte hade någonting att göra men fick sen svart från mamma att hon var kva rpå jobbet så då åkte jag dit. köpte en kjol och en mössa. har letat efter en kjol i typ 2 månader men inte hittat någon som ja gillar. hittade iaf en lila kjol på H&M för 100 spänn, ett bra köp :)
jag har bara en mössa som jag änväder och det är ju inte så extremt kul och varierande så hittade som sagt även en mössa. en grå mössa på Cubus för 80 kr.
köpte även ett hårspänne i form av en stor rosett för ett tag sen som jag pimpade min förra mössa med men som ja nu flyttat över till den nya.
dagens desscode:
skor: din sko förra året
kjol: hm
brottarlinne: gina
skärp: ullared
korfta: ingen aning
sjal: farmors gamla

   

bytte halsduken till sjal idag   

btw så e mitt hår nästan rött just nu. Carro, hjälp mej :p


Kommentarer
Postat av: Carolina

Absolut :D:D

2009-11-26 @ 08:00:41
URL: http://cfridlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0