godmorgon

hej alla glada. har bara hunnit sätt på mej lite kläder sen jag gick upp. skönt att sova extra länge idag. börjar 1250, skööönt :)
sitter å gör verkligen ingenting, men det kan ju oxå vara lite skönt. ska strax börja göra lite mat hade jag tänkt mej. inget svårare än nudlar och majs tror jag, och kanske en macka till det.
har bara smink och strumpbyxor kvar, sen sätter jag på mej en mössa idag, orkare verkligen inte duscha håret å grejer.
sparar min ork till den 4 december :D va kan hända då måntro ;)
puss så länge. mat, smink å trumpbyxor nu, sen skola. syns där <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag vet, jag vet!

2009-11-25 @ 13:57:49
URL: http://cfridlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0