clementiner

halloj, uppdatering noll idag, jag vet. har inte hunnit verkligen. kom just hem efter en tur till ica kvantum i kingens kurva med mamma. man fick nämligen hem en papperspåse i reklamen där de stog att man kunde fylla den med clementiner och få hela den påsen för 15 kr, så det gjorde vi. ikväll ska vi altså knarka clementiner :D
monica kommer oxå, mammas gamla kompis. hon e cool för att vara gammal (A) vi ska äta tacor och ha det allmänt mysigt me vin och godis :)
ville bara berätta lite om idag och hur det ser ut. är hos mamma btw, vilket jag inte varit på länge :D
nää, nu ska jag ta ich leta upp ett spel här. ett spela som ja ginte spelat på aaaslänge. spelade det hela tiden förut. spelade det som demospel men det var så kul så att vi köpte det, men kan inte hitta det på datorn.
Bud tror jag att det hette. kul om ja hittar det :D
kram så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0