ARE U KIDDING ME??

asså SERIÖÖÖÖST. paul, ni vet.. eller ja, alla ni som vet vem han är kan ju fatta hur jag känner iaf. han har gjort en låt om mej där han har dragit in calle vilket är grymt lågt gjort. fattar inte att han kan göra såhär mot mej. vill inte ha hans låt på min sida men jag länkar iaf så att ni som orkar kolla kan göra det. här är även det jag skrev i ett privat meddelande till honom. vet inte om det var rätt eller fel att skriva så men jag är så jävla arg. FAN

seriöst skojar du eller. att du gör en sång om mej för att jag har sårat dej, det förstår jag, men att dra in carlos i detta, det är bara fegt. så jävla töntigt. att du säger mitt namn är oxå fegt. seriöst. att du kallar oss ett tjockt par, va fan e de lixom. jag såg ut såhär när du sa att du älskade mej oxå, wtf. du har gått för långt denna gång. alldeles för långt. allt du gör för att dra ner andra i skiten e bara fegt och töntigt. skärp dej å gör nånting bra av ditt liv istället. ja e glad att ja inte e me dej längre, nu när du visar hur du egentligen är fattar ja inte ens att ja gav dej den tid av mitt liv som jag gjorde. ja e sperlycklig med calle och de kan du inte göra nånting åt. å bara så du vet e han inte fet som du säger å även om han skulle vara de så skiter ja i de. han ger mej allt jag vill ha å gör mej lycklig, lyckligare än va du nånsin kunnat gjort.
som sagt har du gått för långt denna gång. skärp dej.

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D55zTmzw7S8Q&h=ac4d8bd44e778f27acff68ffa3a6ab08

kan inte säga mer än att jag har tappat all respekt för honom.

Kommentarer
Postat av: Sussi

HAHA OMG va omogen kille!

ni va tillsammans ett par månader för typ två år sen, eller vad är det?

GET OVER IT!

För det första så suger han verkligen och kan INTE rappa eller sjunga eller vad fan han försöker göra.

Och för det andra: att göra specifika personangrepp i en låt?

Snälla lilla gubben asså, trodde han va äldre än dig, och faktiskt lite mer mogen än han verkar va.

Jag hade ju tydligen fel.

Va glad att du är med Calle istället, för visst har han sina brister också, men han är fan inte lika stort jävla asshole som lilla Paul.

Jag håller med dig till 100% och står på din sida:)

2009-11-26 @ 12:10:04
Postat av: paari.blogg.se

tack sussi. ja fattar inte att ja la ner tid på honom.

ja de va nästan 3 år sen snart. AAAAAH, arg :S

<3<3

2009-11-26 @ 12:36:46
Postat av: Carolina

Seriöst vilken idiot.. HAha..

2009-11-26 @ 12:42:55
URL: http://cfridlund.wordpress.com
Postat av: paari.blogg.se

haha å de roliga e att han tror verkligen att han kan, han tror att han e nått :P

2009-11-26 @ 12:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0