SHIT

jääävlar vilken panik jag fick imorse. jag fick skjuts nästan till liljeholmen av pappa men som sagt, nästan. fick stå och vänta på bussen i 10 min för att åka typ 4 stationer men för långt att gå. men det blev inte 10 min för min buss kom inte så jag tog den andra bussen men som ändå skulle till liljeholmen, 143 tror jag det var. jag visste att den åkte en längre väg men jag hade inte brottom så jag tog den. den tog ännu längre tid än vanligt, blä :/
väl i liljeholmen så satte jag mej på tåget mot mörby c. han som körde ropade ut att det tåg som kom på andra sidan skulle åka iväg tidigare så jag bytte tunnelbana. väl åkt 2 stationer märker jag att jag hade glömt nånting, MIN DATOR :O i förra tunnelbanan :S shit vilken panik jag fick. massa tankar snurrar runt i huvudet. går av och hoppas på att den mot mörby c kommer snart, 3 min. kliver på mörbytåger och frågar om någon sett en dator i en vit påse, ingen hade sett den. jag får ännu mer panik. jag går till ena sidan av vagnen och kollar in i nästa vagn, jag tror jag ser den. håller ögonen på den tills vagnen stannar och springer in i nästa vagn på slussen station. där är den, jag fick tag på den och hinner även springa ut till bussen i dit. pust :S
hörs sen, nu ska jag göra carros huvud :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0