GREJ of the DAY

Här är 2 stycken klockar som jag vill tipsa om. Dom är inte så dyra för det märke som det är tycker jag. Själv tycker jag att dom är hel underbara, är lätt med på min önskelista till jul :)

Den första är en ljusrosa klicka med vitt läderband från "Gant" och heter "Gant Cape May W10563". Den är vattenskyddad upp till 50 meter och ligger på 1650 kronor.

Den andra klockan är guld med strass och kommer från "guess" och heter "Guess Candy Pop I16014L1". Denna är oxå vattenskyddad fast till 30 meter och ligger på 2340 kronor.

Båda domhär klockarna + massa andra fina klockar gittar du på http://www.lindahlsurmakeri.se/



have a great day <3 pok


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0