godmorgon

godmorgon alla där ute. japp, jag är redan uppe. ni som känner mej tror inte era ögon va ;) somnade runt 10 igår faktiskt, otroligt skönt :) eller va de runt 9? :P
hur som är jag pigg och glad just nu. dock har calle inget bröd och jag vill verkligen inte gå ut i det här vädret och handla.
CALLE, GÅ Å HANDLA :D
han ringde nämligen mej igår och frågade vart ag var när jag var hemma, eftersom att han var VID affären men inte handlade eftersom att det är "tråkigt att handla sjläv". jag menar HALLÅ, han var lixom redan där... men aja. han ligger fortfarande och sover så det blir väl ändå jag som får handla antar jag. får väl sno en hundring och börja klä på mej snart då antar jag. borsta tänderna och kanske ta en banan innan oxå.
förlåt mamma om du ser det här men jag har inga pengar på mobilen för att svara om du messar. vet inte om du vill sola idag men hör av dej iaf om du vill, ring :)
nä, måste få någonting i magen nu eftersom att jag somnade utan middag i magen. hörs sen alla glada.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0