ett tips för kalla kinder

här kommer ett litet tips som säkert många redan viste men för er som då inte vet. nu när det blåser och är så otroligt kallt ute är det alltid bra att ha ett "försvarets hudsalva" med dej i fickan. dom flesta har det ju på läpparna men det heter ju faktiskt hudsalva. idag på vägen hem kunde jag verkligen inte stå ut med den kyliga vinder mot mina kalla kinder så jag tog och smetade på lite försvarets, både på läppar och kinder. funkade alldeles utmärkt måste jag säga. det blev mkt varmare om kinderna och jag kunder lunka på som vanligt hem :)
funder även super att smepa på ovansidan av händer och fingrar om du glömt vantar. men för säkerhets skull, glöm inte de ;)



gud vad skönt. avslutning imorgon. hoppas att alla där njuter lika mkt av det som jag, hörs imorgon. pok <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0