istiden har kommit

asså är det lixom någon i detta kalla land som egentligen tycker detta är skönt? jag håller på att frysa arslet av mej och om det nu blir något stavfel så är det fär att mina fingrar inte hunnit bli varma än, och jag har ändå varit hemma någon timme nu. idag lev det en sväng till ikea med mamma och calle och sen åkte jag och mamma och handlade lite mat och snsk inför iväll (A) med snask menar jag, eeh... jaja okey då, vaniljhjärtan och cocosbollar, ja va tvungen, det är ju ändå melodifestivalen :D
har verkligen haft en grym pms dom senast 2-3 dagarns så jag tror inte att min älskling gillar mej så extremt mkt just nu :/
men jag kände mej iaf lite ego när jag väl kom hem till mamma så jag snodde hennes mobil och då blev det såhär :)
dagens outfit: randig oversizetröja från HM
rosa långt linne under tröjan från gina
jeansleggings från kapphal
halsduk från gina tror jag, förra året










ser dock att jag glömt att fylla i mina ljusa(re än håret) ögonbryn idag men aja, får komma ihåg de imon ;)


Kommentarer
Postat av: Carolina

SJUUUK SÖT ÄR DU! :D

2010-02-21 @ 13:40:25
URL: http://cfridlund.wordpress.com
Postat av: sara

haha aaw du e så sneeel :D

2010-02-21 @ 13:41:42
URL: http://paari.blogg.se/
Postat av: Dilan

Jätte söta bilder! <3

2010-03-09 @ 10:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0