Sjukling

host och snörvel. jag ligger här i soffan framför gossip girl med tryp tio kila snypapper framför mej. har nästan ingen röst och känner mej bara allmänt seg idag. var sjuk igår oxå men var ändå på julmarknad på skansen, kanske inte det bäsa val att göra. fick iaf med mej lite saker hem som jag kan lägga upp bilder på senare. allmänna bilder från igår kommer väl oxå upp antar jag.
nej, nu ska jag packa lite så att allt är klart när mamma kommer och hämtar mej för att köra mej till pappa där jag ska vara denna vecka. har btw prov om "liberalism" imorgon, någon som kan hjäla mej :p
får se hur jag gör på onsdag oxå. min svenskalärare vill ju att jag kommer till skolan då vid halv 9 för att snacka me henne i 15 min om en bok när jag egentligen är ledig. förstår itne riktigt varför hon e så elak :/ men men. FAN, asså det är ju svenska på torsdag (då jag egentligen skulla kunna prata med henne, men det vägrar hon tydligen) och då ät det att hålla tal som gäller. blä för det. får jobba gärnet denna vecka. städerskan kommer ju oxå på onsdag, den tid jag komer vara henne. blä för det oxå. hon kunde inte valt en sämre dag lixom.
känner att jag måste slita mej är ifrån nu. syns imon i skolan kanske om ja lyckas bli frisk. puss


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? / fröken bitterfitta

2009-12-14 @ 15:53:34
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0